Medlemskap

SALK är en mycket aktiv klubb där det sjuder av aktiviteter för såväl elit som motionärer. Som medlem i SALK har du rätt att delta i klubbens organiserade spel samt kan åtnjuta en rad andra fördelar.

Ansökan om medlemskap

Medlemsavgiften uppgår för närvarande till 500 kr/år för senior och 250 kr/år för junior (t o m 18 år).  Om ansökan inkommer efter halvårsskiftet betalas halv avgift. Ansökan som görs från och med 1 december aktiveras vid årsskiftet och debiteras full avgift.

Alla som är aktiva i ett organiserat spel/terminsträning i SALK påförs automatiskt ett medlemskap och behöver inte skicka in en ansökan.

ANSÖKAN OM MEDLEMSKAP GÖRS ONLINE HÄR

Medlemsförmåner

• Rabatterat pris på banhyra och i shop
  • Möjlighet att boka bana 15 dagar i förväg (icke medlem 7 dagar)
  • Möjlighet att delta på Signin-träning & Cardiotennis
  • Möjlighet att köpa klippkort som ger rabatterat pris på tennis utvalda tider
  • Rabatterat pris på Salks parkeringsplatser utomhus och i garage
  • Rätt att nyttja klubbköket (när det inte är förhandsbokat) i Salkhallen
  • Rätt att nyttja Salks gym (fr o  15 år), när SALK inte bedriver träning i lokalen eller när annat anges
  • Rätt att hyra Salkvillan i Båstad till medlemspris
  • Möjlighet att beställa biljetter till Stockholm Open innan allmänt biljettsläpp
  • Möjlighet att delta i klubbfester och sociala aktiviteter av olika slag
  • Möjlighet att hyra förvaringsskåp i hallen
  • Specialpris för juniorer hos Naprapatkliniken i Salkhallen
  • Rätt att delta i Salks organiserade spel, t.ex. divisionsspel, damklubb, kurser och klubbtävlingar såsom KM
  • Rätt att delta på Salks årliga klubbresa utomlands
  • Rabatterat pris vid mental träning och rådgivning inför collegestudier via Salks samarbetspartners
  • 10 % rabatt på Rafa Nadal Academy på Mallorca. Rabatten erhålls genom att använda koden ”SALK” vid bokningar på www.rafanadalacademy.com

Ideellt engagemang

SALK ser mycket positivt på ideellt engagemang och det är närmast en grundförutsättning för ett myllrande klubbliv och en bra verksamhet. Alla positiva insatser är varmt välkomna. SALK är en stor förening med en uppsjö av olika inriktningar, som berikas av ideella krafter.

Hör gärna av dig till info@salk.se om du skulle vilja hjälpa klubben med ideella insatser!

Integritetspolicy

Här kan du ta del av vår integritetspolicy som beskriver hur och varför vi sparar dina personuppgifter samt vilka rättigheter du har.
Integritetspolicy SALK

Du har rätt att få ett registerutdrag avseende föreningens behandling av dina personuppgifter. Använd dokumentet nedan.
Formulär för begäran av registerutdrag SALK

Hedersmedlemmar

Till hedersmedlem i SALK kan väljas person, som på synnerligen framstående sätt gagnat klubben. Beslut härom fattas på årsmöte efter beredning i styrelsen.

Salks hedersmedlemmar:

Ingegerd Berg Olle Palmér