Partners

SALK är en ideell förening. Stöd från partners betyder mycket för klubben och allt överskott går till barn- och ungdomsverksamheten.

Salks partnerupplägg är indelade i kategorierna huvudpartner, klubbpartner, partner och företagsvänner. Beroende på samarbetsnivå ingår bl a tennis clinics eller ProAm, nyttjande av Salks klubblokaler, friskvård för personal, Salks företagsnätverk, produkt- och varumärkesaktivering vid t ex tävlingar, riktade erbjudanden till Salks medlemmar/kunder, branding genom spelare/team  eller exponering i och på Salkhallen, genom hemsida mm.

För mer information om de partnersamarbeten SALK erbjuder, kontakta Sportchef Simon Aspelin, simon.aspelin@salk.se eller Rikard Utkovic, styrelseledamot rikard.utkovic@hpe.com.